Kakšna je razlika med zamenjavo in vračilom slike v roku 30-ih dni?
Razlika je v pošiljanju slike ter v plačilu poštnine. V kolikor želite sliko zamenjati, je ni potrebno pošiljati, temveč jo bo naš kurir prevzel od Vas, ko Vam bo dostavil novo sliko, ki ste jo izbrali v zameno. V kolikor pa želite sliko vrniti, nam jo morate poslati na lasten strošek, saj mi v tem primeru nismo dolžni poravnati poštnine.
Kakšen je postopek vračila slike?
V tem primeru nas morate kontaktirati preko elektronske pošte [email protected] ali formularja za stranke. Nato Vas bo v roku 48-ih ur kontaktiral Center za pomoč uporabnikom, ki Vas bo nadalje usmeril glede postopka vračila slike. Stanje, v katerem je možno vračilo slike: slike morajo biti nepoškodovane in čas od prejema slike ne sme biti daljši od 30 dni. Stroške povračila slike nosi kupec.
Kakšen je postopek zamenjave slike?
V tem primeru nas morate kontaktirati preko elektronske pošte [email protected] ali formularja za stranke. Nato Vas bo v roku 48-ih ur kontaktiral Center za pomoč uporabnikom, ki Vas bo nadalje usmeril glede postopka zamenjave slike. V primeru zamenjave slike, bo sliko prevzela kurirska služba. Stroške poštnine nosi prodajalec.
Ali dobim denar nazaj v primeru, da mi slika ne bo všeč?
Če Vam slika po dostavi ne bo všeč, nam jo lahko vrnete v roku 30-ih dni od prejema pošiljke. Medtem slika ne sme biti poškodovana. Po dostavi slike na sedež podjetja Vam bo denar vrnjen, a vendar stroške poštnine nosite sami.
Ali moram plačati poštnino, če želim zamenjati sliko v roku 30-ih dni?
V primeru zamenjave slike v roku 30-ih dni, poštnino kurirske službe, ki bo sliko od Vas prevzela, kot tudi vse ostale poštnine, plačamo mi. Vi ne nosite nobenih stroškov.
OPOZORILO: to velja le v primeru, če sliko prevzame naša kurirska služba in ne, če sliko pošljete sami - stroški nastali v takšnem primeru so neizterljivi!!!